pátek 20. prosince 2013

The Hobbit

Tak jsem ho už viděl taky! A tak nastal čas sepsat něco jako recenzi. Je to jen osobní názor, takže mne nekamenujte, děkuji předem.


!!SPOILER ALERT!!



Vynikající pokračování! Jak jinak to mohlo dopadnout, Jacksonovi jsem věřil a splnil má očekávání opět na jedničku. Medděd vypadal velmi věrně a líbila se mi jeho zvířecí podoba, i když ho tam ve filmu bylo možná méně, než bych byl rád. Cesta Mirkwoodem na mě působila stejně čarovně, jako v knížce a moment, kdy Bilbo vykoukne nad korunami stromů a kamera se pomalu otáčí směrem Lonely Mountain patří k těm nezapomenutelným. Elfové jsou stále pořád stejná cháska, ale Legolasovi (ačkoli vypadá starší než v LOTR, holt přírodě neporučíš) to jde velmi dobře a stále je to sympaťák. Obzvlášť při great escape v sudech se předvedl ve velkém stylu.
Až na ten románek s Filim...jinak vcelku dobrá postava
Dost mne překvapilo, že v Jezerním městě žili i černoši, ale když to vezmu kolem a kolem, vcelku tam zapadli a zpracování celého města je parádní. U Gandalfova souboje s Nekromantem (nebo bych snad měl říct Sauronem?) jsem měl husí kůži až tam dole, ale nejvíc mne dostal Šmak. Ten jeho hluboký, melodický hlas... "I am a Fire, I am ... DEATH!"

(ale na mazanost Bilba a odhodlanost trpaslíků stejně nevyzraje, protože: "What do we say to the God of Death? Not today!" :-))

!!END OF SPOILERS!!

Takže jednoznačně doporučuji, pokud jste ještě někdo neviděl, stojí to za to!

Viděno ve 2D s čes. titulky, dávám 5/5.

4 komentáře:

  1. Byl jsem včera a taky jsem nadšený ;) Vyzvedl bych ještě komediální vstup Bilba (Freemana) do Osamělé hory :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kuba W.: Já jsem byl taky včera. Očekávání zcela naplněno ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty se divíš když Šmaka mluví Benedict Cumberbatch?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím.

      http://cdn4.thatsnerdalicious.com/wp-content/uploads/2013/08/eat+a+snickers+cumberbatch.jpg :-)

      Vymazat