úterý 22. dubna 2014

Velikonoce u Jablonce

Tradiční Velikonoční soustředění letos proběhlo u Jablonce, v terénech loňského mistrovství družstev v Břízkách a na Bramberku. Většina účastníků už tam byla od čtvrtka, já se v sobotu v osm večer dokodrcal do Liberce na nádro a X11kou dojel na autobusák v Jablonci. Škoda jen, že tramvajová trať byla zrovna rozkopaná a já se tak vezl náhradní autobusovou linkou.
Na autobusák pro mne přijel Demlik, shodou náhod a slepoty jsme se nejprve minuli, ale po chvíli šťastně shledali a býval bych tak i stihnul nočák nebýt jedné maličkosti - neměl jsem sebou světlo. Takže poslední prověrka před blížícím se mistrovstvím neproběhla. V neděli dopoledne byl na programu middle. Svezli jsme se na druhou stranu Jablonce do Areálu zdraví, kde jsme měli start v oštěpařském sektoru. Pro mne to bylo první letošní setkání s náročnějším terénem, výkon tomu tak i odpovídal. Ale hlavně jsem zjistil, jak bídně fyzicky na tom jsem. Velmi. Cestou na osmičku jdu tak pomalu, že mne aj Martinka předběhla... Ale hlavně, že jsem nebyl disk. Na dobrý výkon v pondělních štafetách je zaděláno.
Na odpoledne připravil Kipli souboje (sem-tamy) na Bramberku. Sice jsme maličko váhali kudy tam, ale nakonec všichni docházíme na místo startu. Ke mně do čtveřice ještě Kipli nasadil Zlosina, Argiho a Filipa. Ze soubojů vycházím s kompletní sbírkou umístění, což v celkovém součtu stačilo na to, abych porazil všechny kromě Zlosy. I tak jsem ale spokojen - chybiček se sice pár našlo, ale nebylo to tak hrozné jako ráno.
V pondělí ráno nejdříve pomlázka, pak snídaně a pak Béďovy, letos vlastně spíš teda Zuzaniny, štafety - ostatně jako už tradičně. Los mi přiřadil do štafety Doubu a Ivu Kaplanovou, takže jsem si na nás nevsadil, ale Píkej mne zklamal a má desetikoruna zmizela mezi fanošuky Davida a jeho štafety. Přesto jsem doufal ve velkou bednu a tento cíl jsme splnili. Douba to podržela na prvním úseku na jistotku, Iva raději oběhala všechny kontroly v lese, jen abychom nebyli disk a já už pak jen udržoval skvělé páté místo. Co na tom, že všichni ostatní byli disk, páté místo je super. Navíc mám další zářez na buzole - už vedu 24:0 na disky. Pak už jen oběd a hajdy domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat