neděle 13. října 2013

Pačácký Výchoďáček

Po dlouhých měsících jsem opět zavítal na Výchoďák. Tento víkend ho pořádali Pačáci na Opičce, kde se běželo i loni, akorát z druhé strany lesa, ale kudrlinky ve středu mapy jsme vymetli, jak loni, tak i letos opravdu všechny. Poctivá příprava začala už v pátek, kdy se v Pardubicích zastavila cestou na sever Kjersti a po důkladné prohlídce Pardubic jsme skončili ve Velbloudovi. Předpověď nevypadala bůhvíjak dobře, ale počasí vyšlo úplně parádně.
Ve spojení s náročnými tratěmi a hlavně terénem to byly opět super závody. V H21A se sešla slušná konkurence, takže jsem si říkal, že by z toho mohly být solidní body do Ranku.
Pivo z tomboly od Kazboše:-)
Postupy v motýlcích
Postupy kromě motýlků

Tahle vize se rozplynula hned cestou na druhou kontrolu, kde jsem strávil o dvě minuty více než bych měl. Celkově po prvním motýlku jsem nabral tři a půl minuty ztráty a když jsem cestou na devítku potkal Tukana, věděl jsem, že to opravdu není dobré, protože mi tam dával přes dvě minuty. Zbytek trati už proběhl téměř bez chyb. Bohužel, když jsem se vracel počtvrté na uzlovku v druhém motýlku, našlápl jsem na klacek, který projel nejen botou a vložkou, ale i podkolenkou. Naštěstí jsem měl na na pravačce ještě i "fusku" na zpevnění kotníku, která zamezila nejhoršímu, takže jsem nedopadl tak zle jako Mrazák, ale jak to bude dál je nyní ve hvězdách...
Bebíčko...
Doufám, že se to dá dokupy co nejdříve, abych už příští týden mohl běžet Rodinné štafety za mix štafetu LuHoLuHoLuHo;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat